Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (19)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Слинько Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Воденніков С. 
Особливості мікромеханізмів руйнування вуглецемістких матеріалів з композиційними покриттями [Електронний ресурс] / С. Воденніков, Г. Слинько // Машинознавство. - 2009. - № 6. - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2009_6_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.015 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Слинько В. 
Малоциклова втома фосфористих чавунів з пластинчастим і кулястим графітом [Електронний ресурс] / В. Слинько, Г. Слинько // Машинознавство. - 2010. - № 3-4. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2010_3-4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.609 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Слинько Г. І. 
Вплив структурних складових чавуну на експлуатаційні характеристики деталей, що працюють в умовах циклічної зміни температур [Електронний ресурс] / Г. І. Слинько, О. Д. Мартиненко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 192. - С. 319-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_192_41
Надано інформацію щодо використання у народному господарстві деталей, що виготовляються з чавуну. Показано, що відмови чавунних деталей виникають внаслідок впливу на них циклічної зміни температур і навантажень. Наведено результати досліджень відносно впливу структурних складових чавуну на термоциклічну витривалість деталей, що працюють за умов циклічної зміни температур.
Попередній перегляд:   Завантажити - 397.331 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Слинько Г. І. 
Умови забезпечення роботоздатності рівнеміра рідини, що працює за високих температур [Електронний ресурс] / Г. І. Слинько, П. В. Цокотун, Р. Ф. Сухонос // Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні. - 2018. - № 2. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nmt_2018_2_19

Попередній перегляд:   Завантажити - 703.499 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Слинько Г. I. 
Вплив навантаження бензинового чотиритактного двигуна на критерій мащення шатунного підшипника колінчастого валу [Електронний ресурс] / Г. I. Слинько, В. I. Кубіч, В. I. Бокарьов // Вестник двигателестроения. - 2019. - № 1. - С. 18-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vidv_2019_1_5
Мета роботи - визначення результуючої сили, що навантажує поверхні тертя шатунних підшипників у межах робочих частот обертання колінчастого валу та навантажень двигуна для отримання відповідних діапазонів критерію мащення із врахуванням в'язкості моторної оливи. Розглянуто бензиновий чотиритактний двигун, який має діапазон робочих частот обертання колінчастого валу від 900 до 5600 хв<^>-1. За допомогою програми "DVS-2" з використанням ПЕОМ проведено серію теплових розрахунків двигуна. На базі теплових розрахунків, з урахуванням кінематики кривошипно-шатунного механізму та рухомих мас шатунної і поршневої групи, отримані величини сумарних сил, що діють на шатунну шийку колінчастого валу. Дослідження проведені для трьох частот обертання колінчастого валу і трьох величин навантаження для кожної з частот. В якості фактору навантаження використано початковий тиск в циліндрах двигуна - тиск у кінці такту впуску. Для кожної частоти обертання обрані вихідні дані для трьох навантажувальних точок: максимальне навантаження, яке відповідає повному відкриттю дросельної заслінки; середнє навантаження - тиск pa, відповідний режиму половини максимального крутного моменту, що розвивається на даному режимі; для спрощення розрахунків мінімальне навантаження задано постійним тиском, який відповідає режиму холостого ходу двигуна. Розрахунки проводились для частоти обертання холостого ходу, максимального крутного моменту та номінальної частоти обертання. Під час розрахунку критеріїв мащення шатунного підшипника для різних режимів роботи двигуна враховані в'язкість моторної оливи та шорсткість поверхонь тертя. Наведено результати теоретичних досліджень з моделювання величини результуючої сили, яка навантажує поверхні тертя шатунного підшипника бензинового чотиритактного двигуна за умов зміни розрахункових тисків горючих газів в циліндрах у кінці такту впуску на фіксованих частотах обертання колінчастого валу. Отримані дані дали можливість визначити діапазони значень критерію мащення шатунного підшипника за умов зміни в'язкості моторної оливи та шорсткості поверхонь тертя. Показано зростання впливу газової складової сили, що навантажує поверхні тертя шатунного підшипника зі зниженням частоти обертання. При цьому за низьких та середніх частот обертання критерій мащення може сягати критичних величин, що призводить до порушення режиму гідродинамічного тертя шатунного підшипника під час процесу згорання паливо-повітряної суміші в циліндрах двигуна. Визначено закономірності зміни сумарної сили, що діє на шатунний підшипник, її газової та інерційної складових від навантаження та частоти обертання колінчастого валу. Встановлено, що при роботі двигуна на високих частотах обертання навантаження на двигун практично не впливає на значення сумарної сили, що діє на шатунну шийку колінчастого валу. Розроблено методику визначення порушення умов гідродинамічного тертя у шатунному підшипнику на малих частотах обертання і високих навантаженнях на двигун. Встановлено критичні режими роботи шатунного підшипника бензинового двигуна 4Ч 7,6/8. Методику розрахунку можна використати у навчальному процесі з дисциплін "Теорія ДВЗ" та "Динаміка ДВЗ".
Попередній перегляд:   Завантажити - 690.181 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Слинько Г. І. 
Підвищення паливної економічності дизельного двигуна 6ЧН12/14 завдяки вдосконаленню розпилення та сумішоутворення [Електронний ресурс] / Г. І. Слинько, Р. Ф. Сухонос, П. В. Цокотун, В. В. Слинько, Д. А. Володін // Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні. - 2020. - № 1. - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nmt_2020_1_12
Мета роботи - підвищення показників паливної економічності дизельного двигуна великої розмірності шляхом модернізації паливної форсунки, в якій потік палива отримує додаткове збудження. Використовуючи дані літературних джерел обгрунтовано необхідність збільшення турбулентності потоку палива, що проходить каналами паливної форсунки дизельного двигуна внутрішнього згоряння. Розроблено модернізований варіант розпилювачів форсунок дизельного двигуна 6ЧН12/14, в яких потік палива отримує додаткове збурення, побудовано її тривимірну модель, задано граничні умови потоку рідини. За допомогою програмного комплексу Ansys CFX теоретично отримано розподіл швидкості, тиску, турбулентної кінетичної енергії потоку в проточній частині серійного та модернізованого розпилювачів форсунок. При цьому похибка розрахунку склала близько 4 %. З аналізу отриманих результатів видно, що середні по перетину значення турбулентної кінетичної енергії, отримані на виході розрахункової області дослідного розпилювача, на 27,5 % більше, ніж у серійного розпилювача, а тиск і швидкість підвищуються не суттєво. Збільшення турбулентності потоку, призводить до кращого розпилення палива в камері згоряння двигуна та покращення сумішоутворення. Це підтверджується стендовими випробуваннями двигуна 6ЧН12/14 (у виконанні К-164) в складі навантажувального стенду, які показали покращення техніко-економічних характеристик в усьому діапазоні обертів при роботі з модернізованими форсунками. На номінальному режимі роботи дизеля крутний момент та ефективна потужність збільшились на 6,9 %. Питома ефективна витрата палива скоротилася на 6,4 %, також знизилась годинна витрата палива на 1,9 %. Отримані результати підтвердили позитивний ефект від модернізації паливної форсунки створенням додаткового збурення потоку палива за рахунок горизонтального кільцевого уступу, виконаного вище посадкового діаметра голки. Вперше розроблено методику визначення показників потоку палива в проточній частині розпилювачів форсунок; визначено вплив додаткового гідравлічного опору в проточній частині розпилювача на величину турбулентної кінетичної енергії потоку. Розроблено конструкцію розпилювача форсунки, що забезпечує поліпшення показників паливної економічності та ефективності дизельного двигуна; розроблена методика може бути використана у навчальному процесі при викладанні дисциплін "Теорія двигунів внутрішнього згоряння" та "Системи двигунів внутрішнього згоряння", а також при проектуванні систем паливоподачі дизельних двигунів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 992.161 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Слинько Г. І. 
Структуроутворення і керування властивостями фосфористих чавунів для деталей двигунів внутрішнього згорання [Електронний ресурс] / Г. І. Слинько, В. В. Слинько // Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні. - 2020. - № 2. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nmt_2020_2_3
Мета роботи - підвищення механічних та експлуатаційних властивостей деталей двигунів внутрішнього згорання шляхом керування структуроутворенням фосфористих чавунів. Досліджено графітизовані та відбілені фосфористі чавуни з пластинчастим і кулястим графітом лабораторних і промислових плавок, виплавлених в індукційних електричних печах з легуванням і модифікуванням та фракційним заливанням в сухі піщані форми. Хімічний склад, мікроструктуру, фізико-механічні властивості визначали за стандартними методиками. Неруйнівний контроль якості деталей двигунів, статистичний аналіз експериментальних даних та детермінований факторний аналіз впливу структурних складових на властивості дослідних чавунів виконували за методиками, розробленими за участі авторів. Стендові і шляхові моторні випробування деталей з чавунів оптимальних складів проводили на двигунах за стандартними і заводськими методиками у відповідності з державними стандартами. Визначено загальні закономірності і принципи формування мікроструктури чавунів з пластинчастим і кулястим графітом в залежності від ступеня їх легування фосфором і впливу масштабного чинника. Встановлено, що фосфідна евтектика в кількості до 5,8 % є зміцнюючою структурною складовою і підвищує міцність, твердість, зносостійкість, термостійкість, оброблюваність лезовим інструментом фосфористих чавунів. Негативний вплив фосфідної евтектики на пластичні властивості і циклічну тріщиностійкість менш значний, ніж вплив зростаючих кількостей фериту, розмірів його зерен і графіту. Рекомендовано оптимальні хімічні склади та мікроструктури фосфористих чавунів для деталей двигунів внутрішнього згорання. Вперше розроблено комплексну систему керування властивостями фосфористих чавунів, включаючи аналітичне визначення необхідних характеристик структурних складових і технологію їх отримання. Розроблено способи і технології плавки, легування, модифікування, термічної обробки та поверхневого зміцнення фосфористих чавунів, які дозволяють забезпечити необхідний рівень механічних і експлуатаційних властивостей деталей двигунів внутрішнього згорання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 822.603 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Слинько Г. І. 
Дослідження впливу складу бензиноводометанольної паливної суміші на техніко-економічні показники 4-тактного ДВЗ на частковому режимі [Електронний ресурс] / Г. І. Слинько, Р. Ф. Сухонос, В. В. Охрименко, В. В. Слинько, В. І. Алмаєв // Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні. - 2021. - № 2. - С. 86-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nmt_2021_2_17

Попередній перегляд:   Завантажити - 1.235 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Слинько Г. І. 
Покращення характеристик двигуна МЕМЗ-317 з системою ГБО шляхом встановлення варіатора випередження кута запалювання [Електронний ресурс] / Г. І. Слинько, Н. О. Євсєєва, М. С. Курилов, Р. Ф. Сухонос, В. В. Слинько // Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні. - 2022. - № 1. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nmt_2022_1_15

Попередній перегляд:   Завантажити - 614.088 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського